Technology
Akiért ma a harang szól – Csollány Szilveszter
Nem ma van az évfordulója sem a születésének sem elmúlásának, de ma megint
-
A magyar ipar remekei: Az 500-as Pannónia
2022.12.15. -
36 lóerővel a mennyekbe: Pannónia P20M
2023.11.09. -
Akiért ma a harang szól: Benedek Tibor
2024.07.12.
Akiért ma a harang szól – Juhász Jácint
A csendes sztárallűrök nélküli Juhász Jácint számtalan szerepben volt
Lifestyle
RECENT NEWS
Social Counter
Popular News
Trending News
Travel
Gadgets
Health
More News
Egyenesen Nógrádból: Nógrádi Ropogós, a ropi!
Ha valaki annyi idős, mint ezeknek a soroknak az írója, akkor pontosan tudja, hogy generációja a sokféle sós (és egyéb) rudak, pálcikák forgatagában van
Mozgó röntgenszoba 1913-ban!
Nem tudjuk, hogy netán már készültek a következő évben kipattanó háborúra, vagy az 1912-13-ban zajló Balkán-háborút tapasztalataiból táplálkozott az a
Az első tavi viharjelző szolgálat! Hát persze, hogy a Balatonon!
Akik jól ismerik a Balatont, pontosan tudják, hogy a Magyar Tenger elnevezés nem nagyzolás, hanem arra utal, hogy a Balaton bizony viharban olyan arcát
Az autózás hőskorából: Ló és öszvér nélkül a Szent Bernát hágón?
Svájcban bizonyos értelemben még ma is igen érdekes szabályok vonatkoznak az autózásra. Manapság persze ez az egyszerű autósnak nem okoz gondot, de például
Akkor és most: a Szent István Bazilika környéke 1890-ben és napjainkban
A Szent István-bazilika zárókövének elhelyezése 1906-ben történt meg, de a bazilika építéséhez kapcsolódó földmunkák már 1848 februárjában elkezdődtek, és
Amikor repült a király…
Mivel Ferenc József elsőszülött fia, Rudolf trónörökös 1889-ben meghalt, majd Ferenc József unokaöccse, Ferenc Ferdinánd főhercegnek, mint következő
Csepelek a seregben – 2. rész
Miért gondoljuk, hogy a Csepel D344 megjelenése már egy újabb korszak nyitánya a Csepel és a hadsereg kapcsolatában? Nos, ennek igen egyszerű oka van: a
Hadikonjunktúra Aradon
Amikor kitört az első világháború, a Monarchia nem rendelkezett elegendő számú teherautóval, a hadsereg igényei messze felülmúlták a kapacitásokat. De volt
A Balaton villamosítása: kábel a tó alatt!
Ebben az esetben sokat nem kell azzal bajlódnunk, hogy hol is lehetünk, de talán érdekesebb is, hogy időben hol vagyunk! 1913-14 során került kiépítésre az
Tragédia a Dunán
Nem volt elég, hogy 1917-ben még mindig dúlt az első világháború, úgy tűnik, hogy a háborútól távolabb sem volt biztonság… És persze tudjuk, hogy a Duna