Technology
Lifestyle
RECENT NEWS
Social Counter
Popular News
Trending News
Travel
Gadgets
Health
More News
Amikor repült a király…
Mivel Ferenc József elsőszülött fia, Rudolf trónörökös 1889-ben meghalt, majd Ferenc József unokaöccse, Ferenc Ferdinánd főhercegnek, mint következő
Az autózás hőskorából: Ló és öszvér nélkül a Szent Bernát hágón?
Svájcban bizonyos értelemben még ma is igen érdekes szabályok vonatkoznak az autózásra. Manapság persze ez az egyszerű autósnak nem okoz gondot, de például
Mozgó röntgenszoba 1913-ban!
Nem tudjuk, hogy netán már készültek a következő évben kipattanó háborúra, vagy az 1912-13-ban zajló Balkán-háborút tapasztalataiból táplálkozott az a
Hadikonjunktúra Aradon
Amikor kitört az első világháború, a Monarchia nem rendelkezett elegendő számú teherautóval, a hadsereg igényei messze felülmúlták a kapacitásokat. De volt
Rába: pillanatfelvétel 1978-ból – és ami mögötte volt!
1896-ban alakult meg a Magyar Waggon- és Gépgyár, ami története során több néven is folytatta tevékenységét, és bár a Rába védjegyet 1903-ban jegyezték be,
Az a bizonyos Szegedi úti felüljáró
Van egy igen érdekes közlekedési képződménye Budapestnek. Már korábban sem volt világos, hogy egy igen forgalmas út – amit egyébként még sokkal
Az első nemzetközi buszjárat 1914-ből!
Tisztázzuk: ekkor már biztosan voltak buszjáratok, melyek határokat léptek át, de Magyarország és Ausztria között ez volt az első, ami átlépte az akkori
Pont a ponton volt a megoldás
Korábban is közöltünk cikkeket arról, hogy a magyarországi hidak milyen károkat szenvedtek a háború során. Gyakorlatilag az összes Duna- és Tisza-híd
Az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció – új szemszögből!
Az köztudott, hogy az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció „eredményeképpen” 1968–1982 között összesen 634 km normál- és 360 km keskenynyomtávolságú,
Az újságok és a politika
„A még Bánffy kezdte, de az utána következett szabadelvű kormányoktól abbahagyott hírlaplefoglalási divat megint felvirágzott. Bánffy idejében csak a